NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

01

KEDY MI PRÍDE KRYT? 📦

· Výroba krytu trvá väčšinou 2-3 pracovné dni, a hneď potom ho posielame k tebe!

· Tým pádom ak objednáš začiatkom týždňa, do konca týždňa by si ho mal mať doma. Ak koncom týždňa, tak hneď po víkende.

· Naši kuriéri doručujú nadzvukovou rýchlosťou. 🚀

02

KDE MÔŽEM UPLATNIŤ ZĽAVOVÝ KÓD? 🏷️

· Na zľavový kód nájdeš okienko priamo v košíku. Neboj, nedá sa ho prehliadnuť. 💪

03

JAKÁ JE KVALITA MATERIÁLŮ? 💎

· Všichni u nás na firmě používáme naše kryty.

· Jsme fanatici, vyzkoušeli jsme jich desítky a rozhodli se pracovat s těmi, které se nám osvědčily nejvíc.

· Doživotní záruku neposkytujeme jen tak pro nic za nic. 😊

04

AKO FUNGUJE DOŽIVOTNÁ ZÁRUKA? 🤝

· Tak, ako to je v našich obchodných podmienkach - záruku ponúkame na všetky nezavinené vady spôsobené pri bežnom používaní krytu.

· Ak sa na tvojom kryte takáto vada objaví, stačí nám napísať na reklamacie@oncase.sk a všetko spolu vyriešime. 🤝

05

KOĽKO STOJÍ DOPRAVA? 🚚️

· Dopravu na Packetu/priamo k tebe domov máme spoplatnenú čiastkou 3.50/3.90€.

· Ale pozor! Ak si kúpiš viac ako 1 kryt, vezmeme to na seba a kryty ti pošleme ZADARMO.

· Zožeň si kamoša a obaja uštríte! 🤜🤛

06

AKÉ PLATOBNÉ METÓDY PRIJÍMAME? 💳

· Prijímame všetky štandardné metódy: platbu na dobierku, kartou, bankovým prevodom, PayPal, Apple Pay a Google Pay.

· Stačí si vybrať tú, ktorá ti najviac vyhovuje. 💸

07

MÔJ KRYT PRIŠIEL V ZLOM STAVE, ČO MÁM ROBIŤ? 🔥

· Ku každej objednávke pristupujeme s maximálnou starostlivosťou, ale výnimočne sa môže niečo pokaziť.

· Veľmi sa ospravedlňujeme! Prosím, napíš nám na reklamacie@oncase.sk a my sa o všetko postaráme. Čoskoro budeš mať doma správny kryt. 🙏

· PS. Zodpovedného zamestnanca necháme týždeň o hlade. Môžeš si naňho so zadosťučinením spomenúť, keď budeš dnes večerať. 🍗

08

DOVÁŽATE AJ NA SLOVENSKO? 🇸🇰

· Samozrejme! Slováci sú ako bratia.

· Stačí len zadať slovenskú adresu či vybrať slovenské odberné miesto a tvoj kryt tam bude o chvíľočku. 🚚